Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Pierwsze mobilne biletomaty w elbląskiej komunikacji            |             Od 1.04.2021 - korekty w rozkładzie jazdy linii nr 2, 3, 5            |             Komunikacja miejska w okresie Świąt Wielkanocnych 2021            |             Od 1.04.2021 - uruchomienie linii nr 18 (nowej linii "działkowej")            |             Od 1.03.2021 – korekty rozkładu jazdy na liniach nr 12, 13, 15, 17 i 24


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile Elbląskich Kart Miejskich mogę posiadać?
Czy można przekazać innej osobie imienną EKM?
Ile ważnych biletów okresowych mogę posiadać na swojej EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92