wersja tekstowa




           |             Utrudnienia na liniach tramwajowych w związku z synchronizacją sygnalizacji świetlnej            |             9 listopad 2017 (czwartek) - otwarcie nowego torowiska i bezpłatne, inauguracyjne przejazdy            |             Od 10 listopada zmiany w elbląskiej komunikacji miejskiej            |             Rozkłady jazdy            |             KOMUNIKACJA W OKRESIE ŚW. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 2017


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czy jeśli posiadam EKM z uprawnieniem do bezpłatnych przejazdów lub na mojej karcie jest zapisany ważny bilet okresowy to mogę korzystać z elektronicznej portmonetki?
Na okaziciela czy imienna - którą wybrać?
Czy można przekazać innej osobie imienną EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92