wersja tekstowa




           |             Od 27.10.2018 (sobota) - zawieszenie sezonowej linii nr 30            |             Linia nr 12 - zmiana rozkładu na dzień wyborów samorządowych (21.10.2018)            |             Jak przewozić wózek z dzieckiem w komunikacji miejskiej?            |             Otwarcie wiaduktu na Zatorze - zmiany w komunikacji miejskiej            |             ePARK - nowa aplikacja do osbługi opłat SPP w ElbląguePARK


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile Elbląskich Kart Miejskich mogę posiadać?
Gdzie otrzymam EKM na okaziciela?
Na okaziciela czy imienna - którą wybrać?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92