wersja tekstowa




           |             2 maja 2017 (wtorek) - rozkład jazdy jak w sobotę            |             Roboty drogowe na ul. Lotniczej - utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej            |             Od 1 kwietnia 2017 (sobota) - wznowienie funkcjonowania sezonowej linii nr 30            |             W niedzielę dodatkowy kurs linii nr 13 do pętli Łódzka            |             O bezpieczeństwie i pierwszej pomocy w elbląskiej komunikacji miejskiej – kontynuacja kampanii ZKM w Elblągu


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Nie posiadam EKM - jak mam skasować bilet?
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?
Czy można przekazać innej osobie imienną EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92