Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Linia nr 12 - zmiana rozkładu na dzień wyborów prezydenckich 12.07.2020            |             Od 10.07 do 3.08 2020 - objazd na liniach nr 6, 8 i 17            |             Przypominamy o obowiązku zakrywania nosa i ust w pojazdach komunikacji miejskiej            |             Linia nr 12 - zmiana rozkładu na dzień wyborów prezydenckich 28.06.2020            |             Zmiany rozkładów jazdy dla linii nr 7, 8, 14, 15, 17, 19 i 22


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile ważnych biletów okresowych mogę posiadać na swojej EKM?
Nie posiadam EKM - jak mam skasować bilet?
Kto może otrzymać EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92