wersja tekstowa




           |             Od 28.09.2017 dla linii nr 8, 17 (kierunek do Odrodzenia) i 22 (kierunek Sierpin) Grunwaldzka/McDonald’s wyłączony z ruchu            |             Zmiany w funkcjonowaniu linii nr 30 od 25.09.2017 (poniedziałek)            |             od 22 września 2017 (piątek) przystanek płk Dąbka/ Stok (w kierunku do ul. 12 Lutego), zostaje przeniesiony za skrzyżowanie            |             Od 21.09.17 (czwartek) - linie nr 8 i 13 wracają na swoje stałe trasy            |             19.09.2017 (wtorek) - komunikacja miejska funkcjonuje już bez zmian wywołanych poniedziałkową sytuacją kryzysową


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Na okaziciela czy imienna - którą wybrać?
Nie posiadam EKM - jak mam skasować bilet?
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92