wersja tekstowa




           |             Zmiany na liniach nr 4 i 20            |             Jak przewozić wózek z dzieckiem w komunikacji miejskiej?            |             ePARK - nowa aplikacja do osbługi opłat SPP w ElbląguePARK            |             Zwrot różnicy w cenach biletów okresowych - podstawowe informacje            |             OD 1.09.2018 - NOWY CENNIK BILETÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Co jest niezbędne do uzyskania imiennej EKM?
Gdzie otrzymam EKM na okaziciela?
Gdzie mogę kupić bilety okresowe komunikacji miejskiej?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92