Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Od 23.11.2020 do odwołania - zawieszone funkcjonowanie linii nr 5 i 18            |             11.11.2020 (środa) - obowiązuje rozkład jazdy jak w niedziele            |             Alternatywne sposoby kasowania biletów w komunikacji miejskiej            |             Od 17.10.2020 - NOWE LIMITY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ            |             18 i 19.10.2020 - tymczasowe utrudnienia na liniach nr 4, 7, 12, 14, 31


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile Elbląskich Kart Miejskich mogę posiadać?
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?
Co jest niezbędne do uzyskania imiennej EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92