wersja tekstowa



           |             23.06.2018 (sobota) – dodatkowe, wieczorne kursy tramwajów            |             Od 23.06 do 31.08.2018 letni rozkład jazdy na liniach nr 8, 15, 16, 17, 22 i zawieszone funkcjonowanie linii nr 5 i 18            |             Park Krajobrazowy - nowy przystanek na linii nr 12            |             Linia nr 17 i 22 – wyłączony przystanek            |             Polityka prywatności - nowe przepisy i podstawowe informacje


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile Elbląskich Kart Miejskich mogę posiadać?
Nie posiadam EKM - jak mam skasować bilet?
Ile ważnych biletów okresowych mogę posiadać na swojej EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92