Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Komunikacja miejska w czwartek i piątek            |             Dni Elbląga 2019 - dodatkowa komunikacja miejska po piątkowych i sobotnich koncertach            |             22.06 do 31.08.2019 na liniach nr 8, 15, 16, 17, 22 - letni rozkład jazdy            |             Ogłoszenie o pracy w ZKM w Elblągu            |             Od 1 maja linia nr 30 funkcjonuje w pełnym zakresie


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Co jest niezbędne do uzyskania imiennej EKM?
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?
Na okaziciela czy imienna - którą wybrać?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet polityka bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92