wersja tekstowa




           |             Zmiana daty obwiązywania objazdu dla linii nr 8 i 19 – z 22 stycznia na 29 stycznia 2018            |             Od 22.01.2018 - objazd dla linii nr 8 i 19            |             Darmowe przejazdy w czasie Finału WOŚP            |             Od 14.01.2018 - korekty w rozkładzie jazdy linii nr 2 i 3            |             Od 19 grudnia 2017 – bezpłatne przejazdy komunikacją miejską w Elblągu dla Zasłużonych Dawców Przeszczepu


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Gdzie mogę kupić bilety okresowe komunikacji miejskiej?
Kto może otrzymać EKM?
Co jest niezbędne do uzyskania imiennej EKM?

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA
Mapka
Cennik
Abonamenty
Karta parkingowa osoby
niepełnosprawnej
Opłaty dodatkowe
Biuro SPP - reklamacje
Regulamin strefy
Podstawa prawna
Pytania i Odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

BIURO SPP - REKLAMACJE


BIURO SPP MIEŚCI SIĘ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA PRZY UL. CZERWONEGO KRZYŻA 2

TEL. 55 239 35 54 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. OD 7:30 DO 17:00

 

 

Reklamacje przyjmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta,

pokój nr 1, ul. Czerwonego Krzyża 2, 82-300 Elbląg

w poniedziałki od godziny 8:00 do 15:30

we wtorki, środy i czwartki od godziny 8:00 do 14:00

w piątki od godziny 8:00 do 12:00.

tel: 55 239 35 54 lub 55 239 37 92