wersja tekstowa




           |             Od 1 kwietnia 2017 (sobota) - wznowienie funkcjonowania sezonowej linii nr 30            |             Weekendowy objazd na liniach 6, 8, 17, 31            |             W niedzielę dodatkowy kurs linii nr 13 do pętli Łódzka            |             O bezpieczeństwie i pierwszej pomocy w elbląskiej komunikacji miejskiej – kontynuacja kampanii ZKM w Elblągu            |             15 styczeń 2017 - XXV Finał WOŚP w elbląskiej komunikacji miejskiej


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Gdzie otrzymam EKM na okaziciela?
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?
Nie posiadam EKM - jak mam skasować bilet?

ELBLĄSKA KARTA MIEJSKA
Rodzaje kart miejskich
Gdzie i w jaki sposób mogę uzyskać EKM ?
EKM i bilety okresowe komunikacji miejskiej
EKM dla osób z uprawnieniami do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów Elektroniczna portmonetka w komunikacji miejskiej Kontrola biletów w komunikacji miejskiej Elektroniczna portmonetka w Strefie Płatnego Parkowania
- instrukcja obsługi
PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA
- tu doładujesz EKM

INTERNETOWA OBSŁUGA EKM

Pytania i odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

ELEKTRONICZNA PORTMONETKA

W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ

 

Każda Elbląska Karta Miejska, zarówno imienna jak i na okaziciela, może być jednocześnie nośnikiem elektronicznego biletu okresowego i elektroniczną portmonetką. Karty imienne są dodatkowo nośnikiem uprawnień do ulgowych i bezpłatnych przejazdów.

ELEKTRONICZNA PORTMONETKA działa na zasadzie przedpłaty (prepaid) - EKM można doładować wybraną liczbą punktów (1 punkt = 1,00zł). Zapisane na karcie punkty można wykorzystać do wnoszenia opłat za przejazdy komunikacją miejską nie tylko dla siebie ale również dla osób towarzyszących lub za przewóz psa.

Elektroniczną portmonetkę na EKM doładujesz w:

  • Punktach Obsługi Klienta – sprawdź lokalizacje (wykaz punktów)

  • Parkomatach Strefy Płatnego Parkowania – przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

UWAGA! Potrójny sygnał dźwiękowy oraz komunikat na wyświetlaczu kasownika „SPRAWDŹ OPERACJĘ” oznacza, że rejestracja przejazdu na podstawie EKM nie powiodła się. Najczęściej jest to spowodowane zbyt szybkim zabraniem karty z oznaczonego pola. W takich sytuacjach z karty nie są pobierane żadne środki, co niestety oznacza jazdę bez biletu!Po usłyszeniu potrójnego sygnału niezbędne jest ponowne przyłożenie karty do kasownika i poprawne zarejestrowanie przejazdu.

Zobacz film jak posługiwać się EKM w autobusach i tramwajach komunikacji miejskiej w Elblągu oraz jak sprawdzić stan swojej EKM w pojeździe:

Zobacz krok po kroku jak korzystać z Elbląskiej Karty Miejskiej