wersja tekstowa




           |             Od 1 września 2017 (piątek) - na liniach nr 8, 15, 17, 22 rozkład jazdy sprzed okresu wakacyjnego            |             Zmiany w rozkładach jazdy linii nr 10 i 22            |             SPP - od 18.08.2017 wznowienie pobierania opłat za postój na ul. Studziennej            |             Od 11.08.2017 (od ok. 12:00) do odwołania – przystanek Dąbka/Stok (w kierunku Odrodzenia) przeniesiony przed skrzyżowanie u            |             UWAGA - od 5.08.2017 (sobota) linie nr 6, 8, 9, 10, 11, 16, 20, 31 i 100 wracają na swoje stałe trasy.


Punkty sprzedaży i doładowania Elbląskich Kart Miejskich

 AdresTelefonGodziny otwarcia

 

1.

 

Centrum Obsługi Klienta

ul. Czerwonego Krzyża 2

 

 

552393792

Dni robocze

7:30-17:00

Sobota                  

od 24.06 do 31.08.2017 w soboty nieczynne

Niedziela

 

-

2.

Dworzec (budynek PKS)

UWAGA! Od 12.07 do 26.07 i od 12.08 do 26.08 punkt czynny od 7:30 do 15:30, w soboty nieczynne

-

6:30 - 17:00 10:00 - 13:00 -
3.

Plac Słowiański

UWAGA! Od 15.07 do 22.07 punkt będzie nieczynny

 -

7:00 - 18:00 10:00 - 14:00 -
4.

Biuro Obsługi Klienta

ul. Browarna 90

552307900

wew. 26

7:00 - 15:00  -  -
5.

Kiosk przy ul. Ogólnej (przy pętli autobusowej i tramwajowej)

 - 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00  -
6.

Kiosk przy ul. Nowowiejskiej (przy przystanku autobusowym)

 - 5:30 - 18:00 7:00 - 16:00 -
7.

Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą
w Pasłęku

Oddział w Elblągu, ul. Zacisze 14-16

55 232 73 69 7:30 - 17:30
- -
8.

Sklep wielobranżowy przy ul. Łódzkiej 60

- 7:00 - 18:00 8:00 - 16:00 9:00-13:00

9.

Sklep wielobranżowy przy skrzyżowaniu

ul. Piłsudskiego z ul. Modlińską

- 6:00 - 21:00 6:00 - 21:00 10:00-20:00
10. Sklep wielobranżowy przy ul. Traugutta 67 (przy przystanku autobusowym) - 9:00 - 19:00 9:00 - 16:00 9:00-12:00
11. Sklep wielobranżowy przy ul. Ogólnej 63 A - 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 -
12.

Pawilon handlowy przy ul. Królewieckiej (w pobliżu przystanków tramwajowych przy skrzyżowaniu ul. Królewieckiej i Teatralnej)

- 10:00 - 18:00 10:00 - 16:00 -
13. Salon prasowy Kolporter w Centrum Handlowe "Ogrody" - 9:00 - 21:00 9:00 - 21:00 10:00-20:00
14. Salonik prasowy Kolporter przy ul. Chełmońskiego - 6:00 - 20:00 7:00 - 20:00 8:00-14:00
15. Kiosk przy ul. 1 Maja (przy przystanku tramwajowym) - 6:00 - 16:30 7:00 - 12:30 -
  KIOSKI "RUCH"
       
16.

Kiosk  przy al. Grunwaldzkiej (przy przystanku autobusowym naprzeciw hali ELZAM)

(ZAMKNIĘTE DO ODWOŁANIA)

- - - -
17.

Kiosk  przy pętli tramwajowej przy ul. Saperów

(ZAMKNIĘTE DO ODWOŁANIA)

- - - -
18. Kiosk  przy ul. Robotniczej/Gwiezdna - 6:00 - 17:00 7:00 - 14:00 -
19. Kiosk  przy ul. Królewieckiej 211 (przy przystanku autobusowym w kierunku do al. Piłsudskiego) - 6:00 - 19:00 6:00 - 17:00 -
20.

Kiosk  przy ul. Kasprzaka 6

(ZAMKNIĘTE DO ODWOŁANIA)

- - - -
21. Kiosk przy ul. Korczaka 29 - 6:00 - 17:00 7:00 - 14:00 -
22. Kiosk - Plac Dworcowy 3A (parter - lokal D) - 6:00 - 20:00 7:00 - 19:00 12:00-19:00
23. 

Kiosk przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki i Bema

(ZAMKNIĘTE DO ODWOŁANIA)

-  - - -
24.

Kiosk przy ul. Dąbka (przy rynku)

(ZAMKNIĘTE DO ODWOŁANIA)

- - - -
25. Kiosk przy ul. Bałuckiego 10 A - 6:00 - 17:00 9:00 - 14:00 -
Wszystkie bilety okresowe dostępne są TYLKO I WYŁĄCZNIE w formie elektronicznej, zapisywanej na Elbląskich Kartach Miejskich (EKM)


 

Imienną Elbląską Kartę Miejską można uzyskać

w Centrum Obsługi Klienta (COK) przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Do wniosku o wydanie EKM należy dołączyć zdjęcie (w formie papierowej lub elektronicznej, dostarczone na nośniku pamięci) i kaucję w wysokości 10 zł (z wnoszenia kaucji zwolnione są osoby które na mocy stosownych przepisów, są uprawnione do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską w Elblągu).

 

Po maksymalnie 7 dniach od złożenia wniosku, gotową EKM będzie można odebrać w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2, za okazaniem dokumentu tożsamości i ewentualnie, okazując ważny dokument poświadczający prawo do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów.  

Osoby niepełnosprawne, a także seniorzy mogą złożyć wniosek oraz odebrać gotową EKM za pośrednictwem osoby przez siebie wyznaczonej.

Osoba ta musi przedstawić ważne dokumenty uprawniające wnioskodawcę do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów, a także okazać swój dokument tożsamości.

 

Elbląską Kartę Miejską NA OKAZICIELA można uzyskać w wyznaczonych Punktach Obsługi Klienta - numery od 1 do 15 w tabeli.

Wystarczy wnieść kaucję w wysokości 10 zł i doładować elektroniczną portmonetkę na EKM na okaziciela za min. 1 zł.
 

Dowiedz się więcej o Elbląskiej Karcie Miejskiej

 

Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2

czynne jest:

poniedziałek - piątek od godziny 7:30 do 17:00

sobota od godziny 10:00 do 13:30

tel: 55 239 37 92

e-mail: cok@zkm.elblag.com.pl

 


Kasa w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Browarnej 90 przyjmuje wpłaty opłat dodatkowych.

Punkt prowadzi także hurtową sprzedaż biletów jednorazowych dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Zamówienia można składać telefonicznie pod nr 55 230 79 00 wew. 26