wersja tekstowa




           |             Utrudnienia na liniach tramwajowych w związku z synchronizacją sygnalizacji świetlnej            |             9 listopad 2017 (czwartek) - otwarcie nowego torowiska i bezpłatne, inauguracyjne przejazdy            |             Od 10 listopada zmiany w elbląskiej komunikacji miejskiej            |             Rozkłady jazdy            |             KOMUNIKACJA W OKRESIE ŚW. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 2017


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Kto może otrzymać EKM?
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?
Co jest niezbędne do uzyskania imiennej EKM?

ELBLĄSKA KARTA MIEJSKA
Rodzaje kart miejskich
Gdzie i w jaki sposób mogę uzyskać EKM ?
EKM i bilety okresowe komunikacji miejskiej
EKM dla osób z uprawnieniami do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów Elektroniczna portmonetka w komunikacji miejskiej Kontrola biletów w komunikacji miejskiej Elektroniczna portmonetka w Strefie Płatnego Parkowania
- instrukcja obsługi
PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA
- tu doładujesz EKM

INTERNETOWA OBSŁUGA EKM

Pytania i odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

Internetowa Obsługa Elbląskich Kart Miejskich pozwala na:

  • Zakup imiennych biletów okresowych komunikacji miejskiej w Elblągu

  • Doładowanie elektronicznej portmonetki imiennych EKM (minimalna kwota internetowego doładowania - 10 zł)

  • Sprawdzenie stanu Twojej imiennej EKM - czyli ilość, rodzaj i daty ważności biletów okresowych, rodzaj i daty ważności ulg zapisanych na karcie miejskiej, stan elektronicznej portmonetki, historia transakcji wykonanych za pomocą imiennej EKM oraz historii transakcji internetowych zrealizowanych dla danej imiennej EKM.

Przejdź do Internetowej Obsługi EKM

Aby rozpocząć korzystanie z Internetowej Obsługi EKM należy w pierwszej kolejności dokonać rejestracji - przejdź do rejestracji

PAMIETAJ! Po prawidłowym wykonaniu transakcji internetowej KONIECZNE JEST ZAPISANIE JEJ EFEKTU NA TWOJEJ EKM. Można tego dokonać poprzez kasowniki w pojazdach lub parkomaty – zobacz film instruktażowy.

Operację należy wykonać po upływie minimum 24 godzin od momentu doładowania, jednak nie później niż do 5 dnia.
Bez przeniesienia środków na EKM za pomocą kasownika lub parkomatu, nie znajdą się one na Twojej EKM!
Jeżeli ten termin zostanie przekroczony należy skontaktować się z:

Centrum Obsługi Klienta
ul. Czerwonego Krzyża 2
tel: 55 239 37 92
e-mail: cok@zkm.elblag.com.pl

 

Zobacz prezentację w jaki sposób korzystać z EKM w komunikacji miejskiej i Strefie Płatnego Parkowania