Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Od 10.07 do 3.08 2020 - objazd na liniach nr 6, 8 i 17            |             Przypominamy o obowiązku zakrywania nosa i ust w pojazdach komunikacji miejskiej            |             Linia nr 12 - zmiana rozkładu na dzień wyborów prezydenckich 28.06.2020            |             Zmiany rozkładów jazdy dla linii nr 7, 8, 14, 15, 17, 19 i 22            |             Biletomaty przy dworcu PKP/PKS uruchomione


Od 10.07 do 3.08 2020 - objazd na liniach nr 6, 8 i 17 Przypominamy o obowiązku zakrywania nosa i ust w pojazdach komunikacji miejskiej Linia nr 12 - zmiana rozkładu na dzień wyborów prezydenckich 28.06.2020 Zmiany rozkładów jazdy dla linii nr 7, 8, 14, 15, 17, 19 i 22 Biletomaty przy dworcu PKP/PKS uruchomione

Problem z komunikacją

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Spółka z o.o. informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 17 lipca 2019 r. około godziny 19.15 otrzymaliśmy informację od Dyrektora elbląskiego oddziału spółki WARBUS, że z dniem jutrzejszym zaprzestają świadczenia usług przewozowych na terenie Elbląga. Informacja ta została następnie potwierdzona pisemnie przez Prezesa Zarządu WARBUS sp. z o.o.

W związku z powyższym od jutra, 18 lipca wystąpią utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji autobusowej, na liniach obsługiwanych przez spółkę WARBUS tj. nr 10, 11, 13, 17, 30 i 31.

ZKM prowadzi działania mające na celu zminimalizowanie skutków zaistniałej sytuacji, aczkolwiek bardzo późne przekazanie informacji uniemożliwia nam całkowitą eliminację problemów. Na części linii pojawią się autobusy zastępcze (podmiejskie) z nietypową kolorystyką i niepełnym oznakowaniem. Linie 30 i 31 zaczną funkcjonować od około godziny 12. Kolejne informacje zamieszczane będą na bieżąco na naszej stronie  tj. zkm.elblag.com.pl

Za zaistniałą sytuację przepraszamy i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby komunikacja jak najszybciej powróciła do normalnego funkcjonowania.