Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Zmiany na linii nr 5            |             Od 30.11.2019 – przystanek tramwajowy Grunwaldzka/ dworzec dla obu kierunków, wraca na swoje miejsce            |             Internetowa obsługa EKM            |             Jak przewozić wózek z dzieckiem w komunikacji miejskiej?            |             Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu i Dzień bez Samochodu w elbląskiej komunikacji miejskiej - 16 - 22 września 2


Zmiany na linii nr 5 Od 30 listopada 2019 – przystanek tramwajowy Grunwaldzka/ dworzec dla obu kierunków, wraca na swoje miejsce Internetowa obsługa EKM Jak przewozić wózek z dzieckiem w komunikacji miejskiej? Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu i Dzień bez Samochodu w elbląskiej komunikacji miejskiej - 16 - 22 września 2019

Wyniki ankiety

W dniach od 10 lipca do 10 sierpnia br. został zorganizowany sondaż nt przygotowanych rozwiązań funkcjonowania komunikacji po zakończeniu budowy nowego odcinka trakcji tramwajowej. Udział w sondażu wziąć mógł każdy mieszkaniec miasta za pośrednictwem strony internetowej ZKM w Elblągu, a także za pośrednictwem papierowych arkuszy umieszczonych w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2. Informacje o trwającym sondażu były wielokrotnie publikowane w lokalnych mediach.

Wyniki sondażu STRONA (łącznie 1612 wszystkich głosów oddanych):

Wariant nr 3 – 46 % (742 głosów)

Wariant nr 1 – 45,3 % (730 głosów)

Wariant nr 2 B – 4,5 % (73 głosy)

Wariant nr 2 A – 4,2 % (67 głosów)

 

Wyniki sondażu COK (łącznie 26 głosów)

Wariant nr 1 – 19 głosów (76 % głosów)

Wariant nr 2 A – 2 głosy (4 % głosów)

Wariant nr 2B – 0 głosów

Wariant nr 3 – 5 głosów (20 % głosów)

 Najwięcej głosów zostało oddanych za pośrednictwem strony internetowej ZKM, a największą popularnością cieszyły się odpowiednio warianty nr 3 (46 % ) i nr 1 (45,3 %). Natomiast w sondażu prowadzonym w Centrum Obsługi Klienta, pomimo obserwowanego przez nas zainteresowania sondażem i przedstawionymi rozwiązaniami, oddanych zostało jedynie 26 głosów.  Tym sposobem 19 głosów oddano na wariant nr 1, 5 głosów na wariant nr 3 i 2 głosy na wariant nr 2 A.

Widać zatem, że żaden z wariantów nie zdobył zdecydowanej przewagi, a różnica pomiędzy wiodącymi w sondażu rozwiązaniami nr 1 i 3 to jedynie 2 głosów z korzyścią dla wariantu nr 1.