Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             22.06 do 31.08.2019 na liniach nr 8, 15, 16, 17, 22 - letni rozkład jazdy            |             „Zielony tramwaj” wyruszy w miasto            |             30.05.2019 (czwartek) od 12:00 do ok. 14:00 spodziewane utrudnienia w komunikacji miejskiej            |             2 czerwca 2019 (niedziela - Bieg Piekarczyka) w godzinach od 10:00 do ok. 14:00 - tymczasowe objazdy i zmiany            |             Zmiana rozkładu linii nr 12 w dniu wyborów


22.06 do 31.08.2019 na liniach nr 8, 15, 16, 17, 22 - letni rozkład jazdy „Zielony tramwaj” wyruszy w miasto 30.05.2019 (czwartek) od 12:00 do ok. 14:00 spodziewane utrudnienia w komunikacji miejskiej 2 czerwca 2019 (niedziela - Bieg Piekarczyka) w godzinach od 10:00 do ok. 14:00 - tymczasowe objazdy i zmiany 26 maja - zmiana w rozkładzie linii nr 12

Wyniki ankiety

W dniach od 10 lipca do 10 sierpnia br. został zorganizowany sondaż nt przygotowanych rozwiązań funkcjonowania komunikacji po zakończeniu budowy nowego odcinka trakcji tramwajowej. Udział w sondażu wziąć mógł każdy mieszkaniec miasta za pośrednictwem strony internetowej ZKM w Elblągu, a także za pośrednictwem papierowych arkuszy umieszczonych w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2. Informacje o trwającym sondażu były wielokrotnie publikowane w lokalnych mediach.

Wyniki sondażu STRONA (łącznie 1612 wszystkich głosów oddanych):

Wariant nr 3 – 46 % (742 głosów)

Wariant nr 1 – 45,3 % (730 głosów)

Wariant nr 2 B – 4,5 % (73 głosy)

Wariant nr 2 A – 4,2 % (67 głosów)

 

Wyniki sondażu COK (łącznie 26 głosów)

Wariant nr 1 – 19 głosów (76 % głosów)

Wariant nr 2 A – 2 głosy (4 % głosów)

Wariant nr 2B – 0 głosów

Wariant nr 3 – 5 głosów (20 % głosów)

 Najwięcej głosów zostało oddanych za pośrednictwem strony internetowej ZKM, a największą popularnością cieszyły się odpowiednio warianty nr 3 (46 % ) i nr 1 (45,3 %). Natomiast w sondażu prowadzonym w Centrum Obsługi Klienta, pomimo obserwowanego przez nas zainteresowania sondażem i przedstawionymi rozwiązaniami, oddanych zostało jedynie 26 głosów.  Tym sposobem 19 głosów oddano na wariant nr 1, 5 głosów na wariant nr 3 i 2 głosy na wariant nr 2 A.

Widać zatem, że żaden z wariantów nie zdobył zdecydowanej przewagi, a różnica pomiędzy wiodącymi w sondażu rozwiązaniami nr 1 i 3 to jedynie 2 głosów z korzyścią dla wariantu nr 1.