Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             OD 18.05.2020 (PONIEDZIAŁEK) - WIĘKSZE LIMITY MIEJSC DLA PASAŻERÓW W POJAZDACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ            |             OD 11.05.2020 (PONIEDZIAŁEK) - POWRÓT DO „ROBOCZYCH” ROZKŁADÓW JAZDY            |             1.05 (piatek) - niedzielny rozkład jazdy; 2.05 (sobota) - sobotni rozkład jazdy            |             W pojazdach zostały oznaczone miejsca wyłączone z użytkowania            |             Od 1.04.2020 - korekty w rozkładzie jazdy linii nr 12 (na dzień roboczy)


OD 18.05.2020 (PONIEDZIAŁEK) - WIĘKSZE LIMITY MIEJSC DLA PASAŻERÓW W POJAZDACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ OD 11.05.2020 (PONIEDZIAŁEK) - POWRÓT DO „ROBOCZYCH” ROZKŁADÓW JAZDY 1.05 (piątek) - niedzielny rozkład jazdy; 2.05 (sobota) - sobotni rozkład jazdy OZNACZONE MIEJSCA W POJAZDACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ Od 1.04.2020 - korekty w rozkładzie jazdy linii nr 12 (na dzień roboczy)

Umowa na obsługę pakietu nr 1 podpisana z konsorcjum elbląskich spółek – PKS w Elblągu i PKA

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu informuje, że 7 kwietnia 2014 r. podpisana została umowa na świadczenie usług przewozowych w pakiecie nr 1 , który obejmuje linie nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20.

Podpisanie umowy to efekt ogłoszonego na początku tego roku, postępowania przetargowego, w którym złożone zostały łącznie cztery oferty. Najbardziej korzystna okazała się oferta konsorcjum Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Elblągu Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwa Komunikacji Autobusowej Sp. z o.o. 

Przypomnijmy, że zgodnie z wymaganiami postawionymi w przetargu przez ZKM w Elblągu, nowy przewoźnik (konsorcjum elbląskich spółek) będzie musiał sprostać wyższym, niż do tej pory, wymaganiom pod względem jakości świadczonych usług. Autobusy powinny być nowsze (docelowo średni wiek taboru, w każdym roku obowiązywania umowy, nie powinien przekraczać 8 lat, przy czym żaden z autobusów nie może być wyprodukowany wcześniej niż 2007 r.), wszystkie pojazdy powinny charakteryzować się niską podłogą (brak stopnia w drugich drzwiach autobusu oraz wysuwana platforma) oraz zapewniać pasażerom odpowiednią wentylację i ogrzewanie, a także muszą być wyposażone w system monitoringu wizyjnego.

Umowa na obsługę linii nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20 obejmuje czas od 1 lipca 2014 do końca 2020 r.