wersja tekstowa




           |             OD 8.05 DO 3.06.2017 - NA WYBRANYCH KIERUNKACH OBJAZD NA LINIACH NR 6,9,10,11,13,15,20,100            |             Roboty drogowe na ul. Lotniczej - utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej            |             Od 1 kwietnia 2017 (sobota) - wznowienie funkcjonowania sezonowej linii nr 30            |             W niedzielę dodatkowy kurs linii nr 13 do pętli Łódzka            |             O bezpieczeństwie i pierwszej pomocy w elbląskiej komunikacji miejskiej – kontynuacja kampanii ZKM w Elblągu


OD 8.05 DO 3.06.2017 - NA WYBRANYCH KIERUNKACH OBJAZD NA LINIACH NR 6,9,10,11,13,15,20,100 Przebudowa drogi wojewódzkiej 504, etap II – budowa torowiska i trakcji tramwajowej w ul. Grota Roweckiego i ul. 12Lutego w Elblągu Roboty drogowe na ul. Lotniczej - utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej Od 1 kwietnia 2017 (sobota) - wznowienie funkcjonowania sezonowej linii nr 30 Dodatkowy kurs na Zatorze

Umowa na obsługę pakietu nr 1 podpisana z konsorcjum elbląskich spółek – PKS w Elblągu i PKA

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu informuje, że 7 kwietnia 2014 r. podpisana została umowa na świadczenie usług przewozowych w pakiecie nr 1 , który obejmuje linie nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20.

Podpisanie umowy to efekt ogłoszonego na początku tego roku, postępowania przetargowego, w którym złożone zostały łącznie cztery oferty. Najbardziej korzystna okazała się oferta konsorcjum Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Elblągu Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwa Komunikacji Autobusowej Sp. z o.o. 

Przypomnijmy, że zgodnie z wymaganiami postawionymi w przetargu przez ZKM w Elblągu, nowy przewoźnik (konsorcjum elbląskich spółek) będzie musiał sprostać wyższym, niż do tej pory, wymaganiom pod względem jakości świadczonych usług. Autobusy powinny być nowsze (docelowo średni wiek taboru, w każdym roku obowiązywania umowy, nie powinien przekraczać 8 lat, przy czym żaden z autobusów nie może być wyprodukowany wcześniej niż 2007 r.), wszystkie pojazdy powinny charakteryzować się niską podłogą (brak stopnia w drugich drzwiach autobusu oraz wysuwana platforma) oraz zapewniać pasażerom odpowiednią wentylację i ogrzewanie, a także muszą być wyposażone w system monitoringu wizyjnego.

Umowa na obsługę linii nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20 obejmuje czas od 1 lipca 2014 do końca 2020 r.