Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu i Dzień bez Samochodu w elbląskiej komunikacji miejskiej - 16 - 22 września 2            |             Od 1.09.2018 - na liniach nr 8, 15, 17, 22 rozkład jazdy sprzed okresu wakacyjnego i testowa zmiana na dwóch kursach linii nr            |             Od 13.08.2019 - przystanek tramwajowy Grunwaldzka/ dworzec dla obu kierunków przesunięty w kierunku skrzyżowania Grunwaldzka            |             16.08.2019 (piątek) - ROZKŁAD JAZDY JAK W SOBOTĘ            |             Nowe umowy na obsługę linii nr 10, 11, 13, 17, 30 i 31 - podpisane


Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu i Dzień bez Samochodu w elbląskiej komunikacji miejskiej - 16 - 22 września 2019 Od 1.09.2019 - na liniach nr 8, 15, 17, 22 rozkład jazdy sprzed okresu wakacyjnego i testowa zmiana na dwóch kursach linii nr 17 Od 13.08.2019 - przystanek tramwajowy Grunwaldzka/ dworzec dla obu kierunków przesunięty w kierunku skrzyżowania Grunwaldzka - Żeromskiego 16.08.2019 (piątek) - ROZKŁAD JAZDY JAK W SOBOTĘ Nowe umowy na obsługę linii nr 10, 11, 13, 17, 30 i 31 - podpisane

Umowa na obsługę pakietu nr 1 podpisana z konsorcjum elbląskich spółek – PKS w Elblągu i PKA

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu informuje, że 7 kwietnia 2014 r. podpisana została umowa na świadczenie usług przewozowych w pakiecie nr 1 , który obejmuje linie nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20.

Podpisanie umowy to efekt ogłoszonego na początku tego roku, postępowania przetargowego, w którym złożone zostały łącznie cztery oferty. Najbardziej korzystna okazała się oferta konsorcjum Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Elblągu Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwa Komunikacji Autobusowej Sp. z o.o. 

Przypomnijmy, że zgodnie z wymaganiami postawionymi w przetargu przez ZKM w Elblągu, nowy przewoźnik (konsorcjum elbląskich spółek) będzie musiał sprostać wyższym, niż do tej pory, wymaganiom pod względem jakości świadczonych usług. Autobusy powinny być nowsze (docelowo średni wiek taboru, w każdym roku obowiązywania umowy, nie powinien przekraczać 8 lat, przy czym żaden z autobusów nie może być wyprodukowany wcześniej niż 2007 r.), wszystkie pojazdy powinny charakteryzować się niską podłogą (brak stopnia w drugich drzwiach autobusu oraz wysuwana platforma) oraz zapewniać pasażerom odpowiednią wentylację i ogrzewanie, a także muszą być wyposażone w system monitoringu wizyjnego.

Umowa na obsługę linii nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20 obejmuje czas od 1 lipca 2014 do końca 2020 r.