wersja tekstowa




           |             Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu i Dzień bez Samochodu w elbląskiej komunikacji miejskiej - 16 - 22 września 2            |             Zwrot różnicy w cenach biletów okresowych - podstawowe informacje            |             OD 1.09.2018 - NOWY CENNIK BILETÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ            |             Od 1.09.2018 - na liniach nr 8, 15, 17, 22 rozkład jazdy sprzed okresu wakacyjnego i korekta w rozkładzie linii nr 7            |             Raporty z badań przeprowadzonych przez ZKM w 2018


Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu i Dzień bez Samochodu w elbląskiej komunikacji miejskiej - 16 - 22 września 2018 Zwrot różnicy w cenach biletów okresowych - podstawowe informacje OD 1.09.2018 - NOWY CENNIK BILETÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ Od 1.09.2018 - na liniach nr 8, 15, 17, 22 rozkład jazdy sprzed okresu wakacyjnego i korekta w rozkładzie linii nr 7 Raporty z badań przeprowadzonych przez ZKM w 2018

Skorzystaj z karty płatniczej w Centrum Obsługi Klienta ZKM w Elblągu

Ze względu na spore zainteresowanie naszych klientów możliwością wnoszenia opłat za pomocą kart płatniczych i dokonywania bezgotówkowych transakcji,  Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu udostępnił takie rozwiązanie w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Dzięki temu, do zakupu wszystkich biletów okresowych, doładowania elektronicznej portmonetki na EKM, zakupu abonamentów SPP oraz wniesienia wszelkich innych opłat możemy użyć karty płatniczej.

W Centrum uruchomione zostały dwa terminale do obsługi kart płatniczych.

Przypomnijmy, COK otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 10:00 do 13:30.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel: 55 239 37 92