wersja tekstowa




           |             Od 28.09.2017 dla linii nr 8, 17 (kierunek do Odrodzenia) i 22 (kierunek Sierpin) Grunwaldzka/McDonald’s wyłączony z ruchu            |             Zmiany w funkcjonowaniu linii nr 30 od 25.09.2017 (poniedziałek)            |             od 22 września 2017 (piątek) przystanek płk Dąbka/ Stok (w kierunku do ul. 12 Lutego), zostaje przeniesiony za skrzyżowanie            |             Od 21.09.17 (czwartek) - linie nr 8 i 13 wracają na swoje stałe trasy            |             19.09.2017 (wtorek) - komunikacja miejska funkcjonuje już bez zmian wywołanych poniedziałkową sytuacją kryzysową


Od 28.09.2017 dla linii nr 8, 17 (kierunek do Odrodzenia) i 22 (kierunek Sierpin) Grunwaldzka/McDonald’s wyłączony z ruchu Zmiany w funkcjonowaniu linii nr 30 od 25.09.2017 (poniedziałek) od 22 września 2017 (piątek) przystanek płk Dąbka/ Stok (w kierunku do ul. 12 Lutego), zostaje przeniesiony za skrzyżowanie ulic płk S. Dąbka – Pionierska Od 21.09.17 (czwartek) - linie nr 8 i 13 wracają na swoje stałe trasy 19.09.2017 (wtorek) - komunikacja miejska funkcjonuje już bez zmian wywołanych poniedziałkową sytuacją kryzysową

Skorzystaj z karty płatniczej w Centrum Obsługi Klienta ZKM w Elblągu

Ze względu na spore zainteresowanie naszych klientów możliwością wnoszenia opłat za pomocą kart płatniczych i dokonywania bezgotówkowych transakcji,  Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu udostępnił takie rozwiązanie w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Dzięki temu, do zakupu wszystkich biletów okresowych, doładowania elektronicznej portmonetki na EKM, zakupu abonamentów SPP oraz wniesienia wszelkich innych opłat możemy użyć karty płatniczej.

W Centrum uruchomione zostały dwa terminale do obsługi kart płatniczych.

Przypomnijmy, COK otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 10:00 do 13:30.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel: 55 239 37 92