Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
wersja tekstowa




           |             ORGANIZACJA KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W OKRESIE ŚWIĘTA WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 2020            |             Od 17.10.2020 - NOWE LIMITY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ            |             18 i 19.10.2020 - tymczasowe utrudnienia na liniach nr 4, 7, 12, 14, 31            |             Od 12.10.2020 - korekty w czasach przejazdu na linii nr 18            |             Od 1.10.2020 - korekty w rozkładach linii nr 2, 13 i 14 na dni robocze


ORGANIZACJA KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W OKRESIE ŚWIĘTA WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 2020 Od 17.10.2020 - NOWE LIMITY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ 18 i 19.10.2020 - tymczasowe utrudnienia na liniach nr 4, 7, 12, 14, 31 Od 12.10.2020 - korekty w czasach przejazdu na linii nr 18 Od 1.10.2020 - korekty w rozkładach linii nr 2, 13 i 14 na dni robocze

Skorzystaj z karty płatniczej w Centrum Obsługi Klienta ZKM w Elblągu

Ze względu na spore zainteresowanie naszych klientów możliwością wnoszenia opłat za pomocą kart płatniczych i dokonywania bezgotówkowych transakcji,  Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu udostępnił takie rozwiązanie w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Dzięki temu, do zakupu wszystkich biletów okresowych, doładowania elektronicznej portmonetki na EKM, zakupu abonamentów SPP oraz wniesienia wszelkich innych opłat możemy użyć karty płatniczej.

W Centrum uruchomione zostały dwa terminale do obsługi kart płatniczych.

Przypomnijmy, COK otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 10:00 do 13:30.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel: 55 239 37 92